keskiviikko 20. toukokuuta 2009

Ihka ensimmäinen Vintage -kortti ja leimasin asiaa ;)

Mun ei tosiaan pitänyt tehdä tänään yhtään kortti, vaan piti parantaa mun ääntäni (jota ei taaskaan tule, angiina lienee olevan taas) ja sitten piti pakata huomista reissua varten! Me lähdetään huomenna Ruotsiin ja palataan vasta sunnuntaina kotiin! Olen kyllä ajastanut tänne muutaman kortin...
Tein siis kortin, koska Teija (leimasinten tekijä) soitti ja sanoi, että nyt olisi minun ja Pammun leimasimet valmiit koekäyttöön ja jos ollaan tyytyväisiä niin sitten laitetaan tuotantoon muillekin! Joten en malttanut olla kokeilematta sitten heti!

Leimasinten ideahan meillä Pammun kanssa oli, tehdä sellaisia yhdisteltäviä sanoja. Tässä kortissa näkee, kuinka olen yhdistänyt kaksi eri tekstiä ja saanut omasta mielestäni hyvän lopputuloksen. Aikas pieniksi nämä joutuu leikkaamaan, mutta kyllä ne silti hyvin pysyvät kiinni akryylipalikassa. Ja joutuuhan ne leikkaamaan aikaslailla läheltä muutenkin, ettei muste sotke leimasinmen ylimääräistä kumiosaa.

Toissapäiväisessä kortissani kirjoitin kuinka olen ostanut uusia leikkureita ja Maaretkin kommentoi, että hän on ostanut niitä jo ajat sitten Glitteristä... Voihan nyt... En minä sitä lehti -leikkuria ole hankkinut, se on jo ollut kauan, mutta esim. tämän yläpuolella olevan joka on StampinUpin leikkuri!!! Niitä ei saa kuin jälleenmyyjiltä joita ei Suomessa valitettavasti ole!


Tässä vielä muutama kokeilu yhdistämisestä! Näitähän saa tilattua Pammun kautta ja tilaukset pitää tehdä sunnuntaihin mennessä!!! Eikun tilailemaan ;)

-merja-

3 kommenttia:

Taina kirjoitti...

Tosi kivoja tekstejä, ja toimivat noin yhdisteltynäkin hyvin.Kortti on myös ihana.

maiju kirjoitti...

Todella kivoilta näyttää nuo teidän leimasimet. Minä kyllä tykkään :)

Maaret kirjoitti...

Sorry Merja, mä tosiaan luulin, että lehtileikkuria tarkoitit.
Sun olis pitänyt mainita, että Lauralta, niin olisin minäkin torvelo tajunnut jutun juonen:)
Ihastuttavan vintage-kortin olet tehnyt, mä tykkään siitä tosi paljon:)