perjantai 7. elokuuta 2009

Pannukakkuja

BLAAH.... Miksei mikään onnistu? Kun oli olevinaan hyvä idea laittaa tylliä tuohon korttiin, niin ei se sitten näyttänyt miltään... Olen joskus ostanut tajuamattani nuita isoja helmiä, mutta tulipahan niitäkin käytettyä kun ovat olleet tuolla laatikossa jo vaikka kuinka kauan...

Kuvan olen saanut aijat sitten jossain vaihdossa. Siivoilin nyt kotona ollessani tuota leimakuva varastoani ja osa meni tytöille väritykseen ja kyllä sieltä löytyi ihan hyviäkin kuvia, joiden olemassa oloa en ole muistanut!

Lisää pannukakkuja, lässähtäneitä sellaisia on tässä... Kuvan olen värittänyt ajat sitten ja en tiedä miksi olen valinnut tällaisen värin :( No, kokonaisuus on värinsä mukainen...
Josko vaikka tänään onnistuisin?!!
Lapset ainakin voi tänä aamuna vähän paremmin. Kuumetta ei ole enää kuin vähän ja kurkkukipukin on vähän helpompaa. Ainakin nuorempi suostuu puhumaan mitä eilen ei suostunut, koska kurkkuun sattui niin paljon. Yölläkin itki kurkkukipuaan... Eli olen hereillä silmät ristissä koko päivän =)
Parempaa päivää muille!!!


1 kommentti:

myy ja vilijonkka kirjoitti...

ei nämä ole minusta pannukakkuja;) vaan kauniita kortteja! hyvä et lapset parempia!