perjantai 27. helmikuuta 2009

Lisää Mihannan DT -kortteja!

Tämänkin kortin olen ajastanut teille tänne! Kun sain tämän leimakuva, ajattelin että eipäs kyllä ole mun makuun... Sitten kun väritin kuvaa, tajusin, että täähän onkin tosi kiva! Helppo värittää ja aikas humoristinenkin! Tekstiä en siihen vielä ole laittanut, mutta siihen sopisi joku "naseva" lausahdus!
TARVIKKEET:
Paperit: Alempi on helmiäiskartonkia ja ylempi Memory Boxilta
Leimakuva: Leere Aldrich: Mother & Daughter
Kukka: Petaloo
Tyttäreni sanoi, että tuo leimakuva näyttää siltä kun siinä olisi äiti ja tytär... Minä siihen, että minusta se näyttää siltä kun kaksi ystävystä olisi vierekkäin! Tunnustin sitten kyllä, että olin väärässä! Muuten minulla ei olekaan ollut aikaisemmin nuita Petaloon kukkia, mutta musta tuli nyt ihan fani! Mutta älkää pelätkö, kyllä mä olen ihan yhtä hulluna nuihin retrokukkiinkin edelleen ;)

-merja-

2 kommenttia:

AN kirjoitti...

Ihan kiva,mutta ei tosiaankaan ole sinun tyylinen,minulla on myös noita valmiita kukkasia ja pitäähän nekin käyttää pois!

Maaret kirjoitti...

Samoilla linjoilla An:n kanssa, meni hetki katsellessa ja ihmetellessä kokonaisuutta, kun poikkeaa täysin sun totutusta tyylistä. Kortti on kyllä ihan kiva ja UPEASTI tehty, ehkä siinä vähän tökkii toi leimasin, kun ei oo mun makuun:)