perjantai 20. helmikuuta 2009

Jehkottaren CardChallenge #45

Jehkottaren tämän viikkoisen haasteen on suunnitellut Miijja! Kiitos siitä! Tämä oli kiva malli! Yritin kyllä rautalankaa taivutella, mutta ei tullut mieleistä joten nauhalla mennään... Ja nyt tosiaan näette mulle hyvin epätyypillisen leimakuvan, Art Impressonia. En erityisemmin näistä pidä, mutta tämä miekkonen on jotenkin söpö, että päätin sitten hänet päästää korttiin :)
Kiitos muuten Tintille! Mun arvonta voittoni tuli perille! Sain siis laukun sekä paljon materiaaleja!! Paras voitto ikinä ;)


-merja-

23 kommenttia:

Mervi kirjoitti...

Tää on siis ihan ihku kortti, niin hyvä kokonaisuus;-))m

Hilkka kirjoitti...

Oikein kaunis kortti ja hyvin väritetty nuo kukkien reunat.Näyttää siltä että oli helppoa laittaa tuota nauhaa:)) Mä en edes yrittänyt:(

Maaret kirjoitti...

Hillitty ja hallittu kokonaisuus:)
Mä tykkään kaikista Arteista ihan kympillä!

Maaret kirjoitti...

Hillitty ja hallittu kokonaisuus:)
Mä tykkään kaikista Arteista ihan kympillä!

AN kirjoitti...

Sinäkin teit tästä "Poikakortin" niin minäkin!
Hieno kortti!

Mape kirjoitti...

Tosi hieno kortti,,, rauhallinen ja tasapainoinen,,,

myy ja vilijonkka kirjoitti...

tämä on huippu kortti miehelle! ja värikin on silmään mielyttävä!

Anonyymi kirjoitti...

Onpas ihana ja hauska kortti:D Todella kauniit värit ja upeasti kaikki sopii toisiinsa!

krista kirjoitti...

Kaunis kortti, ihanat kukkaset ja mainion sopiva toivotus :)

Paula kirjoitti...

Kiva kortti. Nuo kukat on tosi ihania. Itsellä samoja ja voisin lykätä niitä kaikki kortit täyteen :)

Susanne kirjoitti...

Todella kiva kortti miehelle! Ihanat kukkaset =)

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kortti! Tuo leimakuvaon niin mainio, ja koristeet onnistuneet.Kaunis kokonaisuus!

Hanne (korttitehdas) kirjoitti...

Upea kokonaisuus, nuo kukkaset on kyllä älyttömän ihania ja artin kuvat on ihqja =)

anninaa kirjoitti...

Aivan ihana!

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis kokonaisuus. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hauska miehille suunnattu kortti.

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahtava kortti:)

Anonyymi kirjoitti...

Kyl nää Artit on kivoja. Mukavan kortin teitkin:)

TARJA L kirjoitti...

Osu ja uppos :) Tykkään näistä Arteista, tosi upea kortti.

Anonyymi kirjoitti...

Tästä mä tykkään!!! Kortti on muutenkin tosi onnistunut&hieno kokonaisuus, mutta kun siinä on vielä Artin Oscar, niin tämähän hipoo täydellistä!! Mä olen puolestani ihan TÄYSIN hurahtanut näihin Artteihin:)

Anonyymi kirjoitti...

Mahtava kokonaisuus ja kukatkin sopivat miesten kortteihin, tuli juuri todistetuksi tässä kortissa =)

Anonyymi kirjoitti...

Että minä tykkään tuosta leimakuvasta, todella hienosti toteutettu kokonaisuus!

MinnaK. kirjoitti...

Todella hieno kortti, tykkään väreistä ja Oscaristakin.... :)