keskiviikko 7. elokuuta 2013

P*skarteluhaaste #196 - Katjuskan haaste

Moikka!

Viimeisen kesähaasteen aika!! Tämän jälkeen P*skis palaa normaalirytmiin!

Tämän viikon emännöi ihanainen Katjuska! Kiitti! Haaste kuuluu, että kangasta.


Mä menen, kuten aina, helpoimman kautta ja tein tuttua vintagea. Vanhaa Maja Design tuotantoa nuo paperit. Ihanat perhoset olen saanut ystävältäni. Teksti Finstamperilta.

Tästä eteenpäin en ole varma, olenko joka viikko mukana itse haasteessa. Meillä alkoi rakennusprojekti, joten se verottaa varmasti tätä harrastusta. Eli olen sen mukaan mukana, mitä ehdin. Olen normaalisti töissä ja loppuajan siis raksalla, unelmia täyttämässä! Pammu, älä huolestu, olen postaamassa samaa tahtia kuin ennenkin, tai ainakin yritän :)

-merja-

1 kommentti:

Henna kirjoitti...

Vintage toimii aina, kaunis kortti!