tiistai 13. maaliskuuta 2012

Miltei kisateos...

Moi!


Mulla on heti aamusta aikaa, kun ei tule ääntä, ei voi mennä töihin jossa työkaluna on ääni… Sitten onkin aikaa esitellä mun miltei vuoden skräppääjä työ. Mulla oli vankka näkemys aiheesta jo etukäteen, siis siitä mitä aion tehdä.



Tulostin kuvat valmiiksi. Kuvat kertoo minusta ja nuorimmaisesta tyttärestä. Tytär oli hiihtämässä ja äiti reenasi kuvaamista. Ilmeisen "pitkällä" valoitusajalla (???) hiihtäjä ehti kadota kuvasta ja siitä tämä leiska kertoo. Leiskan koko on letteri.



Miksi tästä ei sitten tullut kisateos, johtui siitä, että AIVAN viimeisenä roiskaisin GlimmerMistiä. Nii-in. Se jäi tuollaisiksi "klönteiksi" ja sitä meni kuvan päällekin. Olin NIIN raivoissani ja heitin työn nurkkaan. 


Näin jälkikäteen sanottuna kaikella on kai tarkoituksensa, sillä seuraavalla työllä pääsin finaaliin :D Hyvä näin!


Maze kirja valmistui eilen. En ole täysin tyytyväinen, mutta tällä mennään mitä tehtiin. En ole vaan vielä sitä kuvannut ja en tiedä saako siitä tänne laittaa vielä maistiaisia, ilmeisesti pitää odottaa ensi kuuhun asti, sitten laitan teille kuvia!





Posted by Picasa

4 kommenttia:

Riikka Kovasin kirjoitti...

Saako tälleen sanoakaan, mutta onneksi Misti ei halunnut olla yhteistyökykyinen - pidän nimittäin enemmän työstä, jolla finaalipaikka irtosi :D Ihanaa kraftin ja värin yhdistelmää tässäkin <3

SannaS kirjoitti...

siis ihan megamahtava sivu!!!! mää tykkään hirrrveesti!!!! =)

Jeppula kirjoitti...

Ihana sivu, minua ne roisketäplät eivät haittaa yhtään!

Karita kirjoitti...

Hieno leiska ja eikä minunkaan mielestäni Mist ole mitenkään pilannut tätä - täplät ja roiskeet tuo vaan tunnelmaa :)

Maze kirja on nyt mullakin valmis- ihme... Huh huh mikä urakka ;) Ajattelin kyllä heti sen survasta postiin, että pääsen mahdollisismman nopeasti eroon (kauhee mitä mä puhun)

Olihan kokemus, eiks vaan ;)