torstai 27. lokakuuta 2011

Minnan haaste... Happy halloween!

Moikka!


Hämeenlinnan tapaamisessa Minna antoi meille (en tiedä edes kelle kaikille) haasteen käyttää tuota stanssattua talojonoa! Tässä mun tekeleeni. Mä olin tehnyt tämän jo ennen kuin Ninni postasi omansa… Siis mehän ollaan tehty miltei samanlaiset :) Kerroin kyllä ennen postaamista jo Ninnille, että näin on käynyt, mutta minkäs sille mahtaa!!



Ja sitten taloudelliset tappiot… 


Kaikki, jotka ovat nähneet mun Cuttiksen B-levyn on naureskelleet ja käskeneet vaihtaa. Mutta kun se on toiminut, olen sitä käyttänyt. 


Mutta eilen tilanne muuttui...



No niin Pammu, nyt mun on pakko tuo levy sitten vaihtaa :) 



Tämä levy on ollut siis käytössä noin 2 vuotta. Se oli tosi kupera, mutta leikkasi silti.


Niin käytetty, että se oli muuttunut jo valkoiseksi.


Mitenköhän selviän tästä?!!

5 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Siis jes, sä oletkin keksinyt askarrella tosta tönöjonosta todella mageen kortin.
Ai sulla meni nyt eka B-levy, usko tai älä, mulla eka levy vieläkin käytössä ja on jo reilut kolme vuotta vanha :)
Tosin ihan sika kulunut, valkoiseksi muuttunut pinta, kuten sullakin.
Ps. pistin muuten merkille, että kuvissa olevat koristellut kynnet on aikas upeet!

Minna kirjoitti...

Tosi mageen kortin sait taloista tehtyä, mulla oli pikkasen luomisen tuskaa:)

SannaS kirjoitti...

no mut WAU!!!! tosi magee kortti!!! =)

Erja kirjoitti...

Hienot yksityiskohdat ja värit talojonokortissa. Siellähän on ihan ilotulitus alkamassa Halloweenin kunniaksi! :-)

Merkkari kirjoitti...

Onpas upea kortti! Mullakin on B-levyt ihan valkoisia, mutta olenkin ostanut ne jo 2008 :) Olen käyttänyt kumpaakin puolta, niin ovat pysyneet suhteellisen suorana :)