perjantai 17. kesäkuuta 2011

Skräppäystä...

Tämä oli hauska kokeilu!!!

Skräpteekissä oli näitä hauskoja Priman Paintables papereita, jotka ovat siis täysin mustavalkoisia. Värittelen paperia Distressin tyynyillä ja vesivärisiveltimellä. Mahtista!


Leikkasin myös nuo aukot oikeasti auki ja sujautin kuvia viime kesältä.

 
Laitoin vielä vähän ruskeaa Distressiä tuonne reunoille tuomaan lisää syvyyttä.

Minä hiljenen viikonlopun viettoon ja koetan jaksaa vielä ensi viikon töissä, sitten pääsen vihdoin lomalle :D


Posted by Picasa

7 kommenttia:

Anski kirjoitti...

Oho, no onpas hauskoja papruja! Ihanat väritykset ja upea sivu!

ninarsku kirjoitti...

voi vau, miten mahtava! Mä en kyllä olisi saanut tätä näin hienosti käytettyä!

Kirsi kirjoitti...

Ihan uskomattoman hieno. Mä olen kanssa katellu näitä mutta jäin epäilemään osaisinko käyttää... Sä olet onnistunut ihan kympillä =)

Marika kirjoitti...

Kauniisti väritetty! Hieno kokonaisuus!

SannaS kirjoitti...

voi WAUDE!! ihana sivu!! upeasti väritetty!! =)

Laura kirjoitti...

Vautsi miten upea!!! kääääk! Minä yritin pari kertaa väritellä näitä papereita mutta en kertakaikkiaan osannut valita ikinä oikeita värejä, joten ne näytti kamalilta ja menivät roskiin. Sinun värit on niin ihanat!

Katjuska kirjoitti...

ihana sivu. Upealta näyttää värityksesi. Ja ihanan suloinen on tyttösikin :)