lauantai 26. syyskuuta 2009

Tunnustus!

Tällaisen ihanaisen tunnustuksen sain Susannelta!
Tässä ei pääsekkään ihan helpolla vaan on kerrottava itsestään kymmenen asiaa....
1. Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, vaikka en suoranaisesti juuri nyt sitä työtä teekkään!
2. Olen ikuinen opiskelija... Tällä hetkellä yhdet opinnot menossa, pian myös toiset...
3. Perhe on minulle todella rakas! Siihen kuuluu aviomies ja kaksi suloista tyttölasta! Olen myös täti kahdelle tytölle, sekä kummi kolmelle lapselle.
4. Olen löytänyt tämän blokkailun myötä monta aivan ihanaa uutta ystävää! Upeaa!!
5. Horoskoopiltani olen kaksonen
6. Ja en minäkään osaa olla tekemättä mitään!! Mulla on menossa yleensä tuhat eri juttua ja projektia! Toki juuri nyt opiskelut hieman vie aikaa kaikelta muulta...
7. Oikeasti hiukseni on maantien väriset, mutta tällä hetkellä olen päällimmiten blondi ja pohjimmiltani brunette!
8. Ja toden totta sainhan minä kameran laukeamaan Rauman tapaamisessa, se vain laukesi matkalla tapahtumaan ja se oli valtion kamera, ei oma =)
9. Rakastan kesää ja tunnen eläväni kunnolla kesäisin
10. Meillä on lemmikkeinä kaksi Marsua, Anni ja Aada
Lähetän tämän eteenpäin Riitalle, Pimpulalle, Carkki sekä Taina!

4 kommenttia:

Carkki kirjoitti...

Carkki kiittää kovasti ! Tapaamisiin :0))

Taina kirjoitti...

Kiitos Merja...vastailen tähän heti kun ennätän.

RiittaJ kirjoitti...

Kiitos Merja !

Pimpula kirjoitti...

Kiitos Merja tästä! =) Ilahduin kovasti. Ja laittoi hieman mietityttämään, ihan kaikkeahan ei viitsi julkisesti mainostaa. =) Tavataan taas =)