keskiviikko 21. tammikuuta 2015

P*skarteluhaaste #262 - Vinoneliöt

Sorii…

Oon näyttävästi myöhässä tänään… 

Mutta mulla on hyvä selitys! Mun aika on mennyt täysin veljeni kanssa. Mun veljeltä jouduttiin amputoimaan säärestä vasen jalka trauman takia reilu viikko sitten. Vietän kaiken sen ajan mitä en nuku tai ole töissä hänen kanssaan. Muistin eilen sängyssä, että olen unohtanut kuvata kortin, joten nyt olen seuraavan kerran koneella! (veljeni voi nyt hyvin, pääsi kotiin ja nousee jaloilleen vielä! tai siis proteesille)


Mutta tällaisella kortilla mennään tänään!

-merja-

3 kommenttia:

SannaS kirjoitti...

voimahali!!! <3

tosi ihana kortti!!

Unknown kirjoitti...

Kaunis ja keväinen kortti. :)

Noksu kirjoitti...

Ihanan minimaalinen kortti. Tykkään erityisesti tuosta värimaailmasta ja tuosta söpöstä napista.