tiistai 12. elokuuta 2014

P*SKIS 5 VUOTTA!! - Dekoretten haaste

P*skis on jo 5 vuotta!!! 

Mä en silloin viisi vuotta sitten ikinä uskonut, että me tehtäisiin haasteita näin pitkään :) Siis silloin kun Pammu ehdotti, että aletaanko pitää haastetta! 

Kyllä on ollut uskomattomat viisi vuotta! Haasteet ollaan onnistuttu eetteriin saamaan aina oikeaan aikaan… Mun arpomiset taas ei ole aina mennyt putkeen, mutta onneksi mulla on Pammu tukena :) Kiitos Hani näistä vuosista!! Minä se olen monen monta vuotta yrittänyt lopettaa, mutta Pammu on saanut mut aina jatkamaan/jaksamaan! 

Tätä viisivuotis juhlaa juhlitaan viikon verran jokapäivä haasteilla! Tänään se tykitys alkaa Dekoretten haasteella. Tässä haasteessa tulee olla turkoosia ja vähintään 3 erilaista koristetta.

Koristeet: lankaa, kukkia ja paljetteja.

Kiitos siis kaikille, jotka olette olleet meidän matkassa! Toivon, että olette jatkossakin mukana, sillä haasteet on suunniteltu ensi kevääseen asti :)

-merja-

1 kommentti:

Paula | Pammu kirjoitti...

Kiitos, muru itelles! Hianosti oot jaksanut mun kotkotuksiani :D