keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

P*skarteluhaaste #146 - Merjan haaste

Jihaa! 


Tällä viikolla onkin mun haaste! Siis olen saanut kehittää sen ihan ite :) Ja mä päätin, että se on jotain kesäistä ja pirteää.


Mutta Pammu laittoikin mulle vielä lisähaasteen!!! (Kiitti hani) Pammu näki mulla tuon Doodlen delfiinin (jota ei ole koskaan käytetty...), hän käski mun tehdä tähän haasteeseen jotain tuolla leimalla. Täytyy myöntää, että eka versio lähti koristamaan roskista, mutta tämän toisen version kehtaan laittaa jo tänne!



On ilo odottaa ja nähdä teidän pirteitä ja kesäisiä juttuja :)

Posted by Picasa

3 kommenttia:

Paula | Pammu kirjoitti...

Hyvä hani, oot onnistunut oikein hienosti! ;)

Maca kirjoitti...

Kiva kortti tuosta tulikin!

Henna kirjoitti...

Ihanan symppis tuo delfiini ja kortti on raikas kuin merituuli :)
Kiitti huisin kivasta aiheesta!