tiistai 2. elokuuta 2011

Hääkortteja

Moips!

Jottei blokini ihan hiljaa ole, voinen esitellä muutaman simppelin kortin :)

Kokeilin erilaisilla tekniikoilla hääkortteja. Tässä yhdet. Mulla on ollut nämä leimasimet jo kauan. Katselen aina muiden blokeista, miten ihania juttuja niillä voi tehdä. Mutta kas kummaa, kun minä otan nämä käteen, ei tule muutakuin suttua ja roskaa... Niinpä taas yritin.

 

Mä en saa embossausta tällä leimalla onnistumaan nätisti millään. Mä en käsitä millä muut onnistuu... Mun liimatyyny on juuri täytetty, kokeilin uutta hienojakoista jauhettakin, mutta ei onnaa. Ei tule siistin näköinen. Niinpä nämä on tehty musteella. Sillä onnistuu :)

 

Sama simppeli malli, mutta GlimerMistiä on suihkattu päälle väriksi!



Posted by Picasa

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kauniita ja tyylikkäitä musteella tehtyinäkin!

TaijuS kirjoitti...

Tyylikkäät hääkortit!

Olen blogissasi vieraillut kyllä harva se päivä, mutta aikoihin ei ole onnistunut kommentointi, kun kone tai linjat on pitkään temppuillut.

Nyt vasta pääsin omaankin blogiin kirjoittamaan pitkästä aikaa. Olen kyllä voinut kirjoittaa, mutta julkaisu ei ole jostain syystä onnistunut. Nyt vaihdoin Explorerin Google Chromeksi, niin johan julkaisukin onnistui :)

Kortteja on tullut värkkäiltyä kymmeniä ja kymmeniä kesän aikana, mutta ei ole ollut kameraa, millä kuvata. Tähän tulee onneksi korjaus heti, kun saan kameran, ehkä jo ensi viikolla. Aloitan heti korttien kuvauksen ja blogiini laittamisen, joten tervetuloa vastavierailulle!

Maaret kirjoitti...

IHANAT, tyylikkäät lopputulokset, eikä millään uskois, että sulla on ollut embossauksen kanssa ongelmia:)
Ihanaa viikonjatkoa sinulle!

SannaS kirjoitti...

UPEAT tyylikkäät kortit!!! =)