keskiviikko 3. marraskuuta 2010

P*skarteluhaaste #64 - Värikästä isälle

Moi!

On uuden haasteen aika!! Isien päivä lähestyy ja on aika tehdä isänpäiväkortteja. Mulla tarvetta niille kyllä löytyy. Lapset saavat kyllä tehdä omalle isälleen itse, mutta jos minä sitten pappojen kohdalla vähän autan!

Paulan kanssa tuossa jokin aika sitten p*skarreltiin yhdessä täällä meillä ja silloin päätin tehdä haastekortteja. Ja oli tosi kiva askarrella yhdessä, sillä kun omat ideat loppui sai toiselta tukea. Kyllä mä silti tein tämän suurimmaksi osaksi itse ja ideakin lähti omasta päästä ;) Mun eka versio oli Paulan mielestä niin bliisu, että tämä on siis versio 2. Ekan blokitan piahkoin...


Tämä tulee menemään mun iskälle! Mun isi on aivan ihana!
Ja lastenkin mielestä ihan SUPER PAPPA!!

Posted by Picasa

3 kommenttia:

Niina kirjoitti...

Hauska ja iloinen kortti. Raikkaat värit.

Tiituli kirjoitti...

Ihanan voimakkaat värit ja huippukiva kuva!!! Ja tekstikin on mitä mainioin! Tuo punainen "kehys" näyttää tosi hyvältä!

-maiju- kirjoitti...

Tää on kyllä ihan Super, niinkun kortissa lukeekin! Mainio!