maanantai 1. helmikuuta 2010

Tunnustus!

Tällaisen tunnustuksen sain Pimpulalta, ISO kiitos ja halaus sinnepäin! Tämä lämmittää kovasti mieltä ja antaa uutta puhtia tehdä kortteja ja muita p*skarteluja!

On ollut inspiraatio hieman kateissa viime aikoina ja valmista ei ole oikein tullut. Kyllä minä olen käynyt tuolla papereita pyörittämässä, mutta mutta.... Mutta eiköhän se tästä, kun pääsee lauantaina taas "messuilemaan"! Olen tulossa sinne tietysti Pammun, Mummelin ja Mapen kanssa!


Jaan tämän eteenpäin Carolalle ja Riitulille kiitokseksi aivan ihastuttavista kommenteista! 

3 kommenttia:

Carola kirjoitti...

Kaunis kiitos ihanasta ylläristä :)

Riina kirjoitti...

Voi kiitos Merja! Ihana yllätys! Ehdottomasti haluan antaa tämän tunnustuksen sinulle myös takaisin. Blogissasi on aina mukava käydä katsomassa kättesi töitä. Nähdään lauantaina, jollei flunssani pahene...

Katjuska kirjoitti...

moikkis!
minun vintage-kirjasten päällä olevat sydämet oli stanssattu sizzixin stanssilla, jossa on kolme osaa samassa, uloimpana piparireuna.Ovat siis samassa "pulikassa" kiinni, ei pysty leikkeleen erikseen. Mulla on ainakin yksi kortti, joku ystiskortti woj:n nallella höystettynä,tehtynä tällä stanssilla käy kurkkaamassa, niin saat paremman käsityksen stanssista :)